poniedziałek, 29 marca 2010

ciepło...

Tak!!!! Wreszcie przyszła! To Ona! Długo wyczekiwana i upragniona Wiosna!!! Poza tym, że wszyscy już poczuliśmy pierwsze promienie słońca, przywitaliśmy też Wiosnę kalendarzową!! Jest wiele oznak Wiosny, które możemy zaobserwować. Jest cieplej, świeci słońce, którego wszystkim tak brakowało w te szare zimne dni. Widać pierwsze pączki, budzi nas świergot ptaków, dzień jest dłuższy, co zachęca do spacerów.
Ale ja zaobserwowałam coś więcej. Wiosna przyniosła mi bardzo pozytywną energię (której niestety nie mam jak wykorzystać, bo nadal szukam pracy). Do niedawna kładłam się spać ok. 24:00 - 01:00 i wstawałam o 10:00. Wraz z Wiosną i jej energią, nie ważne o której się położę, budzę się między 7:30 a 09:00!! To nie oznaka bezsenności! Wręcz przeciwnie! Jest mi z tym cudownie! Budzę się wypoczęta i gotowa na wszystko! Choć w rzeczewistości niestety jednak na nic.... :/ Kontynuując temat snu... zasypiając i budząc się nieświadomie nucę sobie w głowie jakąś piosenkę, która akurat mi się przyplącze! :P  Kolega śmiał się wczoraj, że to nerwica;)
No i do sedna! Przyszła Wiosna... Chcąc nie chcąc, idąc ulicami Warszawy oglądam się za co atrakcyjniejszymi przedstawicielami płci przeciwnej...
Uczciwie ostrzegam!! Szukam ofiary!!

4 komentarze:

  1. Oddaj mi trochę tej energii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się dzielić nią z Tobą, za każdym razem jak się spotykamy!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem wiem, oczywiście to doceniam :) Nie myśl sobie, że tego nie zauważam. Tak, żeby Cię pocieszyć w sprawie pracy, to babka u której sprzątam mieszkanie po świętach robi rekrutację w swojej firmie na swoje miejsce (jak ona to określa na stanowisko "pomocna dłoń pani prezes"). Pani Ania jest w ciąży więc będą szukać na jej miejsce nowej osoby. Praca głównie biurowa, ale też umawianie jakiś tam spotkań i rozmowy telefoniczne z klientami, a także czuwanie nad wysyłkami i różnymi drobnymi sprawami. Niestety, nie da się tak całkowicie po znajomości, ale po świętach dostanę od niej dane gdzie mogłabyś złożyć swoje CV. Płaca ponoć nienajgorsza. Z tego co wiem, praca na żoliborzu. Może się uda?

    OdpowiedzUsuń
  4. I L O V E Y O U !!!!!!!!
    Dziękuję Ci, kochana jesteś! Zawsze cuś:*

    OdpowiedzUsuń