czwartek, 4 marca 2010

Podwójne dno cz.2

Dziś rano dostałam maila z odpowiedzią na moją aplikację w sprawie pracy.

Witam serdecznie!
Ten e-mail został wygenerowany automatycznie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym ogłoszeniem. W razie dalszego zainteresowania proszę o przesłanie swojego cv oraz zdjęcia całej sylwetki na adres madzia.bieniak@gmail.com wpisując w temacie " Asystentka zarządu imię i naziwsko.
Po przesłaniu PEŁNEJ aplikacji pytania proszę kierować do mnie na GG nr 21084806
Pozdrawiam
Magdalena Bieniak


Hmmmm... Czyżby znowu Asystentka/Kochanka?? Sprawdźmy!

Zuzanna
12:48:21
Witam, chciałabym się dowiedzieć coś więcej o charakterze pracy...
???
12:50:41
a czy wysłała Pani pełną aplikacje?
Zuzanna
12:50:52
Dostałam przed chwilą maila z prośbą o zdjęcie sylwetki.
12:52:06
Powiem wprost. Zawsze gdy mnie o to proszono chodziło o stanowisko Asystentka/Kochanka
12:54:48
Jak jest w tym przypadku?
???
12:57:43
tak
Zuzanna
12:58:25
hmm...
12:58:55
Więc co firma oferuje? warunki pracy, kwestie finansowe?
???
12:59:07
umowa o prace
12:59:24
wynagrodzenie ok 3700 zł netto
???
12:59:36
raz na kwartał wyjazd do Niemiec na tydzień
12:59:50
raz w roku wyjazd do USA na 2-3 tygodnie
Zuzanna
13:00:03
w celach służbowych?
???
13:00:06
jednak prosiła bym o przesłanie pełnej aplikacji jeżeli chce Pani rozmawiać
13:00:08
tak
Zuzanna
13:00:41
do kiedy trwa rekrutacja?
???
13:01:29
zależy jak naj najszybciej zainteresowanie jest bardzo duże więc możliwe że bardzo szybko się zakończy
Zuzanna
13:01:56
dziękuję za informacje
13:02:00
pozdrawiam.
???
13:03:08
pozdrawiam

Dowiedziawszy się co się kryje za "zdjęciem sylwetki" kontynuowałam rozmowę z ciekawości!! i tym sposobem mamy nowy wpis!
Tak więc dziewczyny!! Jeśli ktoś chce zdjęcie sylwetki... to w 99% przypadków będzie chodziło o jedno! A na pewno nie o to o co chodzi wam!! :(

8 komentarzy:

  1. Kiedy ja zamieszczałam w internecie ogłoszenie w sprawie poszukiwania pracy, pisało do mnie sporo osób. Jedna z ofert, jaką dostałam, to była praca jako hostessa towarzysząca. Kiedy zapytałam o szczegóły i czy praca opiera się na kontaktach seksualnych, odpowiedzi już nie uzyskałam. Jest masa takich ofert, nie da się przed nimi ustrzec. Co najgorsze, to są dobrze płatne oferty... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ci peszek!! Ahhh ta moralność! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moralność to jedna sprawa, a druga - jak długo taka praca może sprawić przyjemność? Tak naprawdę przyjemnością w tej pracy są tylko wysokie zarobki, ale wątpię, czy sam seks jest taki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety moda na tego typu "prace" ciągle jest i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika, nie przekonasz się póki nie spróbujesz;) LOL!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę zdjęcie Twojej sylwetki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Crowman... trzeba się cenić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, zaraz przyjmę ofertę i się przekonam :P

    OdpowiedzUsuń