sobota, 27 listopada 2010

SPINACZ i ZSZYWKA fm

Mówi się, że mężczyzna jest prosty, że to kobiety są skomplikowane. To w kobiecej naturze leży omówić  problem z każdej strony, najlepiej trzy razy, a na końcu jeszcze upewnić się czy wszystko jasne. 
Facet najchętniej wymieni dwa zdania, nie koniecznie wielokrotnie złożone, i gra muzyka, możemy żyć dalej. Często słyszymy: "po co o tym tyle gadać, przecież nic się nie stało...", "za dużo mówisz", "po co tyle pytań?". 
Mężczyzna tylko w krytycznej sytuacji porozmawia z przedstawicielem tej samej płci o swojej kobiecie. A jak już porozmawia to tylko i wyłącznie z przyjacielem! 
Nie to co my kobiety. Czujemy potrzebę omówienia wszystkiego i z każdą koleżanką!
Jeden z wielu przykładów jak bardzo różni się mężczyzna i kobieta.
Mamy inne potrzeby, inaczej odbieramy świat. Niewiarygodnie trudną sztuką jest poznanie na jakich falach odbiera nasz partner...
Bo przecież mimo, że guziki i pokrętełka zawsze te same, to czynniki zewnętrzne życia codziennego sprawiają, że nie codziennie jesteśmy na fali...



Wbrew pozorom wydaje mi się, że ta różnica wcale nie jest aż tak duża. 
Porównałabym nas do SPINACZA i ZSZYWKI.
Chodzi o to samo, mają jedną funkcję, jednak obsługa spinasza jest trochę łatwiejsza! :)

TROCHĘ...

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Spinacz i zszywka :) Tak jest i nikt się tego nie wyprze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jest indywidułem. Wg mnie wygląda tak, że jako że bardziej angażujemy się emocjonalnie, bardziej się staramy to szukamy różnych, często skomplikowanych rozwiązań. Dla faceta to za trudne i stąd konflikty mimo, że każdy miał szczere chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To określ mnie. Bo ja jakoś nie pasuję. Do żadnej z tych dwóch grup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam Cię od tej strony. Nie mnie oceniać.
    Jak zapewne zauważyłeś w tym wpisie generalizuję, używając zwrotów: "Mówi się, że...", "Facet najchętniej..." itp.

    OdpowiedzUsuń